Vinhelper op 17 maart 2010 #
Leuk dat mijn mailtje nog behandeld werd!
Verder weer een prima podcast met veel inhoud en goed dat jullie (gaan proberen) er weer iedere week 1 te maken.![]()
1984 op 17 maart 2010 #
Je kunt sommige dingen altijd op je eigen manier uitleggen. Apple mislukt in het bedrijfsleven Veel mensen kunnen maar niet begrijpen waarom grote bedrijven Macs en iPhones blijven negeren. Maar eigenlijk is het andersom: Apple negeert grote bedrijven. Ik hoor vaak van IT-professionals dat Mac-hardware betrouwbaarder is dan pc-hardware en dat OS X minder vaak vastloopt dan Windows. Hieruit kun je voorzichtig concluderen dat ondersteuning door IT qua onderhoud minder zal kosten. Nadeel is wel dat Apple je verplicht Macs te laten repareren bij een geautoriseerd bedrijf. IT is daar natuurlijk niet zo blij mee. Ook vraagt Apple iets meer voor het ondersteuningsabonnement dan computerfabrikanten als Dell, Lenovo en HP. http://techworld.nl/technologie/18537/apple-mislukt-in-het-bedrijfsleven.html?page=1
michiel112 op 18 maart 2010 #
Heerlijk, eindelijk weer eens een echte ouderwetse podcast. Niet alleen maar het nieuws voorlezen, maar er ook wat over uitweiden (lees lullen). PS. Waarom is het pijltje in het plaatje bij mail weer wit geworden?
ruud3822 op 18 maart 2010 #
Eén van jullie zei dat het vervelend was dat het vervelend is om Nu.nl op de iPhone te lezen in bed omdat het scherm dan draait. Welnu, daar heeft Nu.nl al zelf een oplossing voor gemaakt in de voorkeuren van het programma: Ga naar Instellingen => Nu => Landscape mode, en zet deze op uit (O). Het scherm blijft nu altijd in landscape, ook bij het draaien. Dat zou eigenlijk in elk programma moeten zitten...
vanhyfte.johnny op 19 maart 2010 #
Toch maar even melden: Ik werkt GELUKKIG niet bij Microsoft. Maar een vodcast bekijken terwijl je fietst is ietsje minder veilig dan een gewone podcast beluisteren.
En blijkbaar zien jullie mij graag :P . Het is terug een goede ouderwetse (als we dat al mogen zeggen) One More Thing audiopodcast.
Wat niet wil zeggen dat een vodcast zo nu en dan niet mag. Ik heb niet voor niets een iPod Touch ![]()
Advertentie
Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.
Inloggen
Over dit topic
Gestart op 17 maart 2010 door Koen van Tongeren
Laatste reactie door Zerk
Reageer op dit topic