Dit is een topic in Community » Forum » iOS Software » iOS

Het grote iOS 5-talk-topic (WWDC 2011)

Zerk

Zerk op 06 juni 2011 #

Nu iOS5 een feit is, is het tijd om er over te praten... Stel al je vragen, geef al je opmerkingen en frustraties juist in dit topic de vrije loop in dit topic!

Waar ben je blij mee?
Wat vind je van de nieuwe features?
Waar baal je van dat het er niet in zit?
Wat snap je nog niet of is nog niet helemaal duidelijk?

Alle reacties op dit onderdeel van de keynote zijn welkom! Stel je vragen, wissel meningen uit en hou het on-topic!

Voor MacOSX Lion is een topic aangemaakt in het forumonderdeel Mac OSX en voor iCloud is een topic aangemaakt in het forumonderdeel MobileMe en iCloud

snor18 op 06 juni 2011 #

And iOS 5 will ship to all of our customers... this fall....... Stilte in de zaal

jeroeng21

jeroeng21 op 06 juni 2011 #

http://www.apple.com/ios/ios5/gallery.html#video-ios

Usain

Usain op 06 juni 2011 #

niet besproken feature pinch to home screen:

rieen

rieen op 06 juni 2011 #

Alleen notification op je homescreen, dus je kan nog steeds niet gewoon je agenda zien...

Usain

Usain op 06 juni 2011 #

kan je je agende niet notificaties laten sturen?

rieen

rieen op 06 juni 2011 #

mja ma dan zie ik alleen maar wat ik op die moment moet doen.
Ik heb nu Lock Calander (jailbreak) en dan kan ik meteen ook zien wat er de komende week aankomt.
Bij de agenda app kan je de melding maximum op 2 dagen ervoor zetten.

iMike

iMike op 07 juni 2011 #

Ik wil IOS 5 NU hebben niet pas in de herfst.

stavos

stavos op 07 juni 2011 #

rieen - op 06 juni 2011Alleen notification op je homescreen, dus je kan nog steeds niet gewoon je agenda zien...

Agenda kan gewoon worden opgenomen in het berichtencentrum;

iOS 5: Berichtencentrum by textopus, on Flickr

EDIT: dit zijn dus niet mijn eigen screenshots! (voordat ik nog meer verzoekjes binnen krijg of ik iOS devices kan registreren..

Frunk

Frunk op 07 juni 2011 #

@stavos

Ik neem aan dat de stock info ge-hide kan worden?

computer space op 07 juni 2011 #

Wow! iOS5 heeft 1 goede nieuwe functie: je hebt geen computer meer nodig voor gebruik WOOHOO!
Voor de rest zie ik niks bijzonders. Er is niet net als bij Lion de volledige lijst van 200 nieuwtjes in te zien.

stavos

stavos op 07 juni 2011 #

Frunk - op 07 juni 2011@stavos

Ik neem aan dat de stock info ge-hide kan worden?

Yup!

iOS 5: Berichtencentrum by textopus, on Flickr

En voor meer (Nederlandstalige) screenschots kan je terecht bij de iPhoneclub.

EDIT: dit zijn dus niet mijn eigen screenshots! (voordat ik nog meer verzoekjes binnen krijg of ik iOS devices kan registreren..

Afroman

Afroman op 07 juni 2011 #

Dus we moeten tot oktober wachten voor deze iOS-update? Wat ontzettend suf zeg.

stavos

stavos op 07 juni 2011 #

Zonder keynote gisteren had je vandaag nog hetzelfde gekeken naar iOS4 als 2 dagen terug. En iedereen die daar ontevreden mee is heeft de mogelijkheid om zijn device te jailbreaken. Dus wachten tot de herfst moet toch geen probleem zijn lijkt me..

SunKeeper

SunKeeper op 07 juni 2011 #

Is iOS 5 nog net zo makkelijk te jailbreaken als iOS 4?

Afroman

Afroman op 07 juni 2011 #

Zonder keynote gisteren had je vandaag nog hetzelfde gekeken naar iOS4 als 2 dagen terug. En iedereen die daar ontevreden mee is heeft de mogelijkheid om zijn device te jailbreaken. Dus wachten tot de herfst moet toch geen probleem zijn lijkt me..

Snap ik, snap ik. Maar wat ik niet snap is waarom het zo uitgebreid wordt gepresenteerd maar nog zo lang duurt voordat het gereleased wordt.

.Robin

.Robin op 07 juni 2011 #

Waarschijnlijk omdat meer dan de helft nog niet werkt. :')

stavos

stavos op 07 juni 2011 #

Precies, het is waarschijnlijk nog niet helemaal af. En de keynote zal de aandelen ten goede komen, extra media aandacht voor Apple, meer mensen een iOS device willen... Allemaal economische belangen.

rieen

rieen op 07 juni 2011 #

stavos - op 07 juni 2011

Agenda kan gewoon worden opgenomen in het berichtencentrum;

Nice!

En de herfst is inderdaad echt nog lang wachten.
En ik weet wel dat we zonder de keynote nog gewoon vrolijk verder gingen op ios 4 maar eens je het gezien hebt is het wachten toch veel moeilijker geworden.

djneo

djneo op 07 juni 2011 #

Tis ene leuke upgrade alleen wel jammer dat wireless sync niet in de beta zit.

Reageer

Over dit topic

Gestart op 06 juni 2011 door Zerk

Laatste reactie door iep

Reageer op dit topic