Hoe ziet jouw desktop eruit?
ElectroMaC op 01 februari 2012 #
Raar, dat doet ie niet bij mij! Als ik hem sleep dan gaan geen icoontjes uitelkaar dat je hem kan plaatsen.
En als ik hem loslaat gaat ie weer terug!
stavos op 02 februari 2012 #
Wij moeten helaas wel wachten.. Op het laden van een screenshot van 1920x1080 en 1.7 MB groot! Graag even verkleinen..
LdeV op 02 februari 2012 #
stavos - op 02 februari 2012Wij moeten helaas wel wachten.. Op het laden van een screenshot van 1920x1080 en 1.7 MB groot! Graag even verkleinen..
Bij mij is ie al verkleind hoor.. !?
No_Name op 02 februari 2012 #
stavos - op 02 februari 2012Wij moeten helaas wel wachten.. Op het laden van een screenshot van 1920x1080 en 1.7 MB groot! Graag even verkleinen..
poor you
Frank, kun jij ook een keer niet kinderachtig reageren? Je hebt ooit hier op het forum een website getoond die behoorlijk wat kunsten en kwaliteit liet zien, maar in het grootste deel van je overige reacties mis je dat volledig. Jammer hoor!
@LdeV - eenmaal geladen gaat het wel, maar de eerste keer duurt het lang. En voor een breedband verbinding is dat geen probleem, maar er zijn ook bezoekers die via de iPhone het forum bekijken (helemaal met de komst van de app). En juist die groep is gebaat bij verkleinde afbeeldingen.
En vooral: verklein de resolutie van je screenshot. Het forum laat toch niet meer dan zo'n 620 pixels breed zien..
kevinhoppa op 08 februari 2012 #
@sunapple. Hoe krijg die balk zo mooi zwart? Dat wil ik ook wel? ;P)
kevinhoppa op 08 februari 2012 #
ohwja, stom zeg, eigenlijk had ik ook eerst moeten googlen he, voordat ik het er neer knalde ;p
thanks anyway!
Advertentie
Over dit topic
Gestart op 02 augustus 2003 door Gerrit
Laatste reactie door Niiiiiickk
- wiki