Dit is een topic in Community » Forum » Casual » Lounge

Mijn ontdekkingen van vandaag.

MrHammond

MrHammond op 02 september 2010 #

Ik ben ook niet zo blij met de kleurloosheid van iTunes, vooral voor iemand als ik die heel grafisch en op kleurtjes is ingesteld... Met het nieuwe icoon kan ik verder wel leven, geen probleem mee!

Niiiiiickk

Niiiiiickk op 02 september 2010 #

Dat iTunes 10 op niets trekt. Het uiterlijk is toonloos, straalt windows uit én dat dock icoon lijkt wel iets samengescharreld van deviantART.

Afroman

Afroman op 02 september 2010 #

Ik ben erg blij met de nieuwe iTunes. Mooi minimalistisch, lekker strak, retesnel(ook met meer dan 300 Gb aan media). Ik ben blij.

piddy4888

piddy4888 op 02 september 2010 #

Ik ben het volledig met Niiiiiick en Mr. Hammond eens. Het is al een geluk dat iemand hier dat script postte om de knopjes horizontaal te zetten, want die verticale stoplichtmodus (al zie ik de kleuren niet, want ik heb de weergave-modus op antraciet staan) is dus echt ontzettend lelijk.

Niiiiiickk

Niiiiiickk op 02 september 2010 #

http://www.overleefjijpakistan.be/

- Ik overleef het wellicht wel, maar mijn huis en mijn applestuff wellicht niet.

MacGarage

MacGarage op 02 september 2010 #

Mijn oude gevoel is weer terug.

trabant

trabant op 02 september 2010 #

Afroman - op 02 september 2010Ik zou voor die Lumix gaan. Is in feite een Leica. En een Samsung-camera vertrouw ik niet. Ze zijn nieuw in de fotografiemarkt.

Panasonic maakt van huis uit videocamera's. En dat er Leica op die lens staat, is leuk, maar met die aantallen komen ze echt niet allemaal uit WetzlarSolms. Ik zou wel eens willen weten hoe ik de naamgeving van Panasonic Lumix moet interpreteren, want het aanbod is overdonderend.
Die Samsung heeft teveel ruis en het ding is eigenlijk te groot, al bevalt dat 'verlaagde oldskool' uiterlijk me wel. Gewoon een zwarte doos met een lens, geen opsmuk.
Maar wat ik genoeg wist is dat je tegenwoordig voor hetzelfde of minder geld een betere camera nieuw koopt.

Yannes

Yannes op 02 september 2010 #

Niiiiiickk - op 02 september 2010http://www.overleefjijpakistan.be/
- Ik overleef het wellicht wel, maar mijn huis en mijn applestuff wellicht niet.

Lol be only, ik dacht al, waarom doen de postcodes het niet.

PvdO

PvdO op 02 september 2010 #

Japsuh - op 02 september 2010De albumart is veel te klein.

Dat is te fiksen: klik 2 keer op de balk boven de kolom met albumart, en druk op 'Large' of 'Groot'. Scheelt toch alweer iets.

arnout

arnout op 02 september 2010 #

het is wel een hele subtiele vergroting lol
ik vind de nieuwe iTunes, behalve het nieuwe icoontje eigenlijk wel ok, toch een verbetering over de vorige, met name de album lijst weergave ziet er echt veel beter uit.

maclover111

maclover111 op 02 september 2010 #

Als je in iTunes op de album art van het huidig nummer klikt. opent er een nieuw venster met daarin de album cover. als je dan vervolgens met je muis over die cover heen gaat krijg je de muziek controllers te zien.

(Dit venster is volledig in de lijn van quicktime, en past totaal niet in de kleuren van iTunes)

Synapse88

Synapse88 op 02 september 2010 #

@MacLover, prachtige tip. Echt handig!

Mijn ontdekking van vandaag is dat de presenter view van Keynote kick-ass goed is!

Sascha

Sascha op 02 september 2010 #

Dat was hier ook al gemeld.

piddy4888

piddy4888 op 03 september 2010 #

TI-Basic is echt retetraag...

vogel

vogel op 03 september 2010 #

trabant - op 02 september 2010
Maar wat ik genoeg wist is dat je tegenwoordig voor hetzelfde of minder geld een betere camera nieuw koopt.

Check!
En voor 200 euro haal je een Fuji F80 die handmatig meer functies heeft, of voor 250 ballen een Lumix TZ8 die errug goed is. Vier jaar oude compactjes verkopen voor 115 euro is pure oplichterij.
Wat is Lumix eigenlijk? Een merk dat opgekocht is door Panasonic of een typeplaatje?

Yip

Yip op 03 september 2010 #

Dat de Volkskrant bij een artikel over de nieuwe Apple TV een foto van de oude Apple TV heeft toegevoegd...

Lexis

Lexis op 03 september 2010 #

Dat Coldplay foto's en video's van vele concerten van de Viva La Vida tour op haar site heeft gezet, en dus ook die van Nijmegen vorig jaar:

En trouwens ook enkele foto's video's van Ahoy 2008.

Oh lol, helaas zijn ze door concertgangers gemaakt...

Daysleeper

Daysleeper op 03 september 2010 #

In het kader daarvan:
Dat Muse buitenaards mooie foto's van het concert in het Goffert online heeft gezet. Echt schitterend!

Hostyle

Hostyle op 03 september 2010 #

Inderdaad:

Thnx fur the tip DS!

Daysleeper

Daysleeper op 03 september 2010 #

Mooi hè, en dat koddige koppie van Matt er bij... Helemaal leuk!

Voor de luie donders:
http://muse.mu/images/164/goffertpark-nijmegen-june-10/

Reageer

Over dit topic

Gestart op 13 juli 2007 door sypie

Laatste reactie door Haike

• wiki

Reageer op dit topic