Dit is een topic in Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige)

MSN Messenger 5.1.1 update

AppletjeEitje

AppletjeEitje op 25 april 2006 #

Ik weet niet of ik over een reeds geplaatste post hierover lees, maar er is een nieuwe versie uit van MSN Messenger (5.1.1). Hier te donwloaden http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger

op 25 april 2006 #

Wisten we allang... Geen echt zichtbare veranderingen...

Nikita

Nikita op 25 april 2006 #

DCakici Wisten we allang... Geen echt zichtbare veranderingen...

Ik niet... Wel 5.1.0

PietjePuk

PietjePuk op 25 april 2006 #

Nadat al hun Macs online zijn gezet zijn ze vlug verder beginnen werken zeker om zo dit update'tje klaar te stomen :P

Nikita

Nikita op 25 april 2006 #

Tja... Wat voor extra's zitten d'r in deze mini-update dan? Ik kijk het nog even aan tot 6.0

interFACE

interFACE op 25 april 2006 #

pietjepuk6546 Nadat al hun Macs online zijn gezet zijn ze vlug verder beginnen werken zeker om zo dit update'tje klaar te stomen :P

eughm, wat bedoel je eigenlijk?

Nihilist

Nihilist op 25 april 2006 #

Ik zat zelfs nog op 5.0.0 zonder ooit door te hebben dat er een update was...

Raikkonen

Raikkonen op 25 april 2006 #

Ik heb idd ook nog 5.1.0 dat msn dat niet aangeeft, doet hij op de pc toch wel?!

ROCKSTAR

ROCKSTAR op 26 april 2006 #

interFACE 
pietjepuk6546 Nadat al hun Macs online zijn gezet zijn ze vlug verder beginnen werken zeker om zo dit update'tje klaar te stomen :P

eughm, wat bedoel je eigenlijk?

dit wss http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2308

3mph

3mph op 26 april 2006 #

hey, ik heb hem ook even geinstalleerd.. werkt prima voor mij, jammer dat iSight c.q. webcammen niet werkt.. Nadat ik hem geinstalleerd heb, moet ik heb alleen steeds via -> programma's -> Messenger starten.. hoe krijg ik hem in het dock?

BornAudio

BornAudio op 27 april 2006 #

3mph  Nadat ik hem geinstalleerd heb, moet ik heb alleen steeds via -> programma's -> Messenger starten.. hoe krijg ik hem in het dock?

Het programma naar je dock slepen (think simple :D), of als het programma al runt (hij staat dan in je dock) rechtermuisknop op het icoontje en "permanent in dock" aanklikken.

3mph

3mph op 27 april 2006 #

hmm, simple as that idd... switcher here

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen

Over dit topic

Gestart op 25 april 2006 door AppletjeEitje

Laatste reactie door 3mph

Reageer op dit topic